3 Haziran 2020 Çarşamba

SOMURTSAM AYNA ÇATLAR

Mesela günüm güzel geçiyor

İşteyken veya sokakta yürürken

İlk seni hatırlıyorum

Mesela kitap okuyorum,

Fiyakalı bir cümle çıkıyor karşıma

Süslü püslü olanlardan var ya

Hani duvara asmalık olanlardan

İlk sana gönderiyorum

Bazen düşünüp duruyorum

Planlar yapıyorum

Gelecekle ilgili hayaller filan kuruyorum

Bundan on yıl sonrasını mesela

Planlarıma seni dahil ediyorum

Bazen alışverişe çıkıyorum

Pazara, dükkâna, manava; ihtiyaçtır ya bilirsin

Tam da eve dönerken kolyeler gözüme çarpıyor

İnce zincirli kanat biçiminde

Sana yakışacağını düşünüyorum, alıyorum

Baktım ki moralim bozuk

Canım sıkkın çekilmez bir haldeyim

Somurtsam ayna çatlar o derece

Aklıma ilk sen geliyorsun

Sana söylemiyorum.

 

Murat Ali Ersan/04.05.20


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder